SEX & KÄRLEK LISTAN - 2012.

har du haft sex? ja.
med hur många? - Privat , :)
ångrar du någon utav dem? Nä, varför skulle jag det?
var du kär i alla? Nej
är/har du varit en player? Varit
har du haft ett one night stand? Ja
när blev du av med oskulden? 11 :/
har du någonsin haft fyllesex? Ja(a)
när var din första kyss? oj, i 3an tror jag, :o
hur gammal var ditt äldsta hångel? -64
yngsta? -95
hur många seriösa förhållanden har du haft? två, och ett på väg.
hur många har du varit kär i? 2.
vad tycker du om kärlek? Underbart om man kommer överens
romantik? mmh!
har du flashat/strippat nångång? aah :$
när kramade du någon sist? i söndags.
saknar du någon speciell person? mmh min kille :'(
är du kär/tycker om någon för tillfället? ja de är jag
har du svårt för att bli kär? mmh
när kysste/hånglade du med någon sist? söndags :(
ångrar du det? nej nej, så underbart
när fick du senast en komplimang? igår
har du nångång blivit kär över internet? Nej
har du träffat någon internetperson? ja
är du bi/gay/straight? Bisexuell
har du hånglat med någon av samma kön? Ja, mitt ex
finns det någon av samma kön du finner snygg för tillfället? ohja
har du vart otrogen nångång? i tidigare förhållanden aa, inte nu, trogen <3
har du någonsin blivit sårad av en kille? mmh

jag har..
Haft ett förhållande med någon av motsatt kön? Ja
Haft ett förhållande med någon av lika kön? Ja.
Kramat någon av motsatta könet? aah:)
Pussat någon av motsatta könet? aah :)
Kysst någon av motsatta könet ? aah :)
Hånglat med någon av motsatta könet? haha aah :)
Sovit med någon av motsatta könet?
Ja

Haft sex i en säng? jaaaa
Haft sex i skogen? Ja
Haft sex i en bil?: ja
Haft sex på stan?: ja
Haft sex i skola?: ja
Haft sex i svärföräldrarnas säng : haha aah.
Haft sex i en studio: aa
Haft sex i en främlings hus/lgh: ja.
Haft sex i kyrkan:aah
Haft sex i duschen? : aa


Haft oskyddat sex? ja
Haft skyddat sex? ja
Haft sex utan känslor? jaa
Haft sex med känslor? absolut.
Haft sex med någon yngre än dig själv? ja :$
Haft sex med någon äldre än dig själv?pojkvännen e ju 90:a :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0