Varför större tjejer är bättre i säng än smala brudar.

Hittade en text på dayviews,där en tjej hade hittat en text på en blogg, var tvungen o kopiera.

 

"På jobbet har vi ett par muppar.

De finns på alla jobb, och jag tror ni vet typen:

Unga, kaxiga killar som tror att de är guds gåva till kvinnorna .

Jag hör dem varje dag vid lunch,

där de sitter, snackar sitt machosnack, fotboll

och hur många de knulla förra helgen och hur jävla coola de är.

Att sitta och lyssna på dem kan vara rätt kul, men ofta bara en pina.

Igår handlade samtalet om tjocka kvinnor.

Då de här killarna har lågt självförtroende

så försöker de dölja det genom att visa hur snygga brudar

de satt på och hur jävla manliga de är i sitt snack.

En av killarna berättade högt hur en tjej hade stött på honom,

men han hade bara skrattat åt henne och sagt

"jag knullar inte tjocka brudar".

Alla de andra mupparna i cirkusen skrattade och höll med,

"man kan ju fan inte knulla en fet brud" och så skratta de vidare.

Nåväl grabbar, jag skall nu berätta er en sak för er :

Att knulla tjocka kvinnor är härligt.

Jajamän så är det.

Jag är 36 år gammal och jag vet vad jag pratar om.

Tror ni mig inte ?

Nåväl, jag skall utveckla det lite mer . . . . . . . . .

En tjock kvinna är bättre i sängen än en smal tjej i 99% av fallen.

Detta beror på många orsaker, men den främsta är helt enkelt

att hon är ENGAGERAD sexuellt.

Den tjocka tjejen kanske inte får

lika många killar som de smala tjejerna,

men hon vet att när hon väl får en kille

så måste hon kompensera för sin storlek ,

genom sexuellt njutning för att få behålla honom.

De är inte främmande för analsex, leksaker, rollspel,

bondage eller andra nya saker , utan är villiga att testa.

Den unga kvinnan tror att det räcker med sin smalhet

och skönhet och fina kläder att behålla killen,

medans den tjocka tjejen vet att han stannar hos henne

då hon är sjukt bra i sängen och att han vet

att han inte kan få det bättre hos andra tjejer.

En annan fördel med tjocka tjejer, är att de vet att de är feta,

men bryr sig inte så mycket OM de då de har accepterat det.

Dvs du slipper en massa frågor som "tycker du jag har stor rumpa"

och andra frågor som bara är tröttande att behöva höra eller svara på.

En stor tjej frågar inte det, hon vet rumpan är stor och att du älskar den.

Och att du älskar smiska den när du tar henne bakifrån

En annan bra sak med tjocka tjejer,

är att det finns så mycket mer av dem.

Rumpan är inte så liten att du riskerar

spräcka den när ni har sex.

Och när du ligger i missionären

så är du inte rädd att du skall krossa henne.

Brösten är större och härliga och leka med

och när du gör det så njuter kvinnan av det,

och det gör du också.

Och nu till det bästa:

Efter sexet, när du bara vill titta på tv

och äta chips och kall pizza, så hänger hon på.

Inget snack "nej jag vill ha sallad eller sushi"

utan hon bänkar sig brevid dig i soffan

och när filmen är klar,

så drar hon in dig i sovrummet igen

och ger dig rond nummer 2…….."

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0