Ångest

Micke fick ett samtal ifrån en tjej som berättade att jag varit otrogen mot micke med hennes nya kille. Micke tror att de är tjejen som bett sin kille ljuga ihop något för hon är förtjust i Micke sen tidigare. Diskussionen pågår fortfarande och de sämsta är att jag inte kan vara med o prata.. Under den helgen var jag helt borta så minns inget. Nu börjar Micke tro att de är sant och de som suger mest i hela världen just nu är att jag kan varken säga bu eller bä eftersom jag inte minns.. De här knäcker mig..


Kommentarer
Postat av: Jim

Han måste ju lita på dig mera Amanda:(, du är inte den typen som är otrogen det läser man av hos dig jätte snabbt:)

2011-12-14 @ 14:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0