first time together

inne i kapprumet på skolan andra veckan, sitter brevid varandra och pussas. Eva säger att vi snart börjar och hon går in till klassrumet, vi har elevens val hela veckan och vi har valt att ha Kärnämnesförstärkling. Vi säger att vi kommer snart och fortsätter att pussas lite lätt. Helt plötsligt ler du mot mig busigt och frågar om jag vill ha kuk, utan att tänka nickar jag och det pirrar i magen och där nere. Du ställer dig upp sätter på dig skorna och säger kom, jag göra samma och tar din hand. Vi går ut igenom dörren och går iväg till ett annat klassrum som står tomt, går in via kapprumet och låser den dörren, sen låser vi intill klassrumet ifall det skulle komma någon. Sen står vi mittimot varandra och börjar hångla, jag vågar inte ta första steget och det märker du så du du tar din hand och smeker försiktigt mitt vänstra bröst. Då vågar jag ta ner min hand och känner på din enorma bula på dina byxer, känner att det blir blött mellan mina ben och kniper ihop lite grann. Du tar bort handen ifrån mitt bröst och går längre ner med handen. Sen frågar du om vi ska gå in på toaletten, jag säger "ja" lite blygt. Hand i hand går vi in på en av dom mista toaletterna på skolan och låser dörren efter oss. Jag står imot hårtorken och den igång, det blåser varmluft på min rygg. Du kysser mig och vänder sen på mig, drar ner mina tajts och troser. Hör hur ditt bälte går upp och dragkedjan dras ner, du andas tungt och smeker din stora kuk över min rumpa. Sen ställer du upp mitt ena fot på toalettstolen och tar din styva kuk och för den imot min blöta fitta. Du smeker den längst springan och sen trycker du in sen sakta, känner hur din stora kuk fyller upp hela min fitta och det gör nästan ont. Du tar ett stadigt grepp om mina höfter och stötter in hela, jag stönar lätt och märker att du blir kåtare av att höra mig stöna. Sen sätter du igång rejält med att knulla mig, jag stönar och gnyr, försöker vara tyst ifall det skulle komma någon utanför toan. Efter ca 10 minuter börjar du låta mer o mer och jag förstår att du är på väg och komma. Jag svankar och då känner jag hur du sprutar i mig, brukar aldrig göra det annars, men nu kände jag. Du stöter ett par gånger efter du kommigt och sen drar du ur den. Jag sätter på mig trosorna och tajtsen och känner att det är riktigt blött mellan mina ben, du knäpper byxorna igen och spänner åt bältet, sen vänder du på mig och kysser mig. Du säger att du älskar mig. Det var första gången nån av oss sa dom orden, jag jag fick inte ur mig orden att säga det tillbaka men jag kysste dig och krama om dig då tror jag du förstog att jag menade "desamma". Sen gick vi tillbaka hand i hand till lektionen, vi blev 15 minuter försenade, men läraren märket inte att vi smög in som tur var.

Kommentarer
Postat av: grodan

fan vad mysig storry <3

2010-11-18 @ 20:38:18
Postat av: grodan

vadför känne jag igen den ?

2010-11-30 @ 14:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0