Sweet dreams.

Om jag skulle stanna skulle jag bara vara i vägen.
Så jag ska gå, men jag vet att jag tänker på dig varje steg på vägen.
Jag kommer alltid vara din.
Ja, jag kommer alltid att älska dig. Du, min älskling.
Bitter & ljuva minnen som är allt jag tar med mig.
Så, adjö. Snälla, gråt inte. Vi vet båda att jag inte vad du behöver.
Jag kommer alltid vara din,
Ja jag kommer alltid vara din. Du , min älskling.
Jag hoppas att livet behandlar dig bättre och jag hoppas att du får allt du drömt om.
Och jag önskar dig, lycka och glädje. Men framför allt detta, jag önskar du fortsätter att älska.
jag kommer alltid att vara din förevigt. Du, älskling, jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0