Relationsfrågor

 
 

vem är du tillsammans med? Viktor hellsten

blir du lätt kär?  Nej :s

vem kysste du senast? Viktor.

är du sån som visar kärlek offentligt?  lite för mycket ;) blivigt tillsagt av både vakter  i Gallerian och av poliser för att det varigt störande. :D hehe

hur gammal var du när du fick din första kyss? 10 år. började tidigt.

har du varit otrogen någongång? många gånger om. Alla killar utom Herkules & Jonas i från STHLM tiden faktiskt :/

vilken kärleksfilm tycker du är bäst? Inte så förtjust i dom, men typ "Det bästa lilla horhuset i texas"

har du haft sex med fler än 3 personer? Jaa. lägg till en etta framfr och en nolla bakom ;)

vad är det elakaste sättet att göra slut på? Typ sms.

vad är det värsta en Killar kan göra när det gäller kyssar? trycka ner tungan i halsen .. :s


är du romantisk?  hahah ibland :)

när gav du någon rosor senast? ger inte rosor..

är du svartsjuk?  Njae, beror på om jag har en anledning

vad tänder du på?  analsex ;)

vad faller du för utseendemässigt när det gäller Killar?  hahaha typ svart hår, muskler men inte för mycket, fin mage UTAN stora magruter, lång, smaaal, och stor kuk :D

har du haft sex den senaste månaden?  jaa, haha varje dag:)

har du kysst någon i regnet?  jaa, så mys


tar du ofta första steget?  vill ha ha någon eller sex så vill jag, bara att killen infinner sig i det:P så jag kastar mig på den jag vill ha bara, vips

har du upplevt kärlek vid första ögonkastet?  nepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0