Matilda Berhardsson

Jag hatar värkligen dig. Jag stör mig på hela dig. Jag har försökt att inte vara elak nu i någon månad men det går inte. Det ända du förtjänar är stryk, vilken du kommer få av mig!
DU knullade och höll på med min kille i 1 år och det kommer du få ångra!! och du var 17 och knullade en 13 åring kille.

DESPERAT? ja.
PEDOFIL? på gränsen
ÄCKLIG? jaaa!!!!!!

Du är slampa och äcklig liten fitthora!!
Nu har jag varigt snäll nog, nu ska du få det du förtjänar. Jag är inte rädd för att åka in för det så anmäl mig för det om du vill. Jag bryr mig inte. Nu jävlar :@

Ser jag dig ute så är det bäst att du springer! Kom ihåg att jag vet vart du bor!!!!! Vet vilken som är din port, dörr och rum!

FUCK YOU ÄCKLIGA HORUNGEFITTA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0