läraren.

Det var extra spännande att vara på hans kontor, som han delade med tre andra, samtidigt som elever och lärare rörde sig utanför fönstret. Han kunde inte håla sig längre utan särade mina ben och körde in sin kuk inuti mig. Sedan började han stöta in i mig allt häftigare. Han tvingade ner mig på rygg och jag kände kollegie-block och pennor under mig. Han smekte min klitoris samtidigt som han körde in hans kuk allt längre in i mig. Det var en underbar kuk. Han drog sig ut och trots mina protester lyfte han ner mig från skrivbordet och vände mig om. Direkt var jag med på noterna. Jag satte händerna på bordsskivan och svankade med baken. Han stötte in i mig i ett drag och nådde botten direkt. Han smekte mina bröst samtidigt som han knullade mig hårt och snabbt. Det var det un-derbaraste sexet jag varit med om. Sedan kom jag i en explosion. Det svartnade och blixtrade och jag blev medveten om allt omkring mig på ett omänskligt sätt. Jag hörde att han var på väg att komma så jag drog mig ur honom, vände mig om och gick ner på knä där jag tog honom återigen i min mun. Bara några sekunder senare kom han i min mun och jag svalde så fort jag kunde.

Vi klädde på oss i tystnad och sedan stod och såg in i varandras ögon. Han gick fram till mig och kysste mig ömt på pannan. Vi stod och höll om varandra en lång stund. Sedan hörde jag honom mumla i mitt öra ”jag älskar att vara med i dina fantasier”.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0