jag är vacker, så det så!



Anledningen att jag starta den här var att ha en sex blogg, men när jag väl börja skriva inlägg så la min andra blogg av och det ville inte fungera.
Istället för att börja en ny "vanlig" blogg så tänkte jag "eeh, vafan spela roll, jag älskar sex och det är både kul och intressant" så jag slog ihop mina bloggar.
Jag skäms inte ett dugg av att skriva om sex, både almänt och privat. Och jag kommer INTE(!) sluta skriva om det bara för att någon inte gillar min blogg eller för att jag är så ung och att jag borde blogga om annat. För mitt intresse är inte dagens mode eller liknade, det är sex och jag är stol över det.
Ni får komentera precis som ni vill, tar ALDRIG bort komentarer eftersom alla får tycka som man vill.
Så komentera och tyck till!

Kommentarer
Postat av: grodan

fan vad het du e <333 jag saknar dig pusss

2010-11-24 @ 18:32:52
Postat av: Hallonsmulan

saknar dig med <3

2010-11-24 @ 18:36:39
Postat av: m

haha fan du borde passa vid mitt lunchbord i skolan där de sitter typ bara tjejer och jag :( för vi är bara två killar i klassen. men till saken xD dom pratar fan bara sex xD igår var ämnet anal sex xD fe är roligt som fan xd kom till Nyköping o testa :) så kan jag passa på o kolla närmare på dina ögon :O nej de är inte en raggningsreplik. men den är sliskig som en hahah kram påre

2010-11-26 @ 02:30:55
Postat av: Amanda

hahaha kanske ska ta ett besök :D

2010-11-28 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0