first time.

Jag vänder mig hastigt om och buttar ner dig på rygg.. Smeker dig lite lätt över bröst och mage, medans jag kysser dig hett.
Jag jobbar på mina kyssar ner över ditt bröst, din mage.. Och alldeles i kanten på byxorna...
Smeker min hand sakna ner och över din kuk som nu börjar bli hård. Samtidigt som jag ser dig i ögonen och ler lite, så knäpper jag upp dina byxor...
Fortsätter kyssa dig på magen och leker fram din kuk med min hand.
Jag sätter mig till rätta nere vid dina fötter och sakta för jag din kuk till min mun. Jag retar dig lite med att slicka och suga bara ollonet innan jag sakta för in hela din kuk i munnen.
Jag leker med tungan över hela din kuk, slickar och suger dig mer intensivt, samtidigt som jag för min hand upp och ner.
Jag leker fram din pung för att kunna slicka och leka med tungan över den. Ser och hör på dig hur upphetsad du är. De bara lyser kåthet i dina ögon. Du vill ha mer... Så sakta börjar jag ta mig min bh och du försöker sätta dig upp för att smeka mina bröst...
Men jag buttar ner dig i soffan igen.. Och börjar själv smeka dem, samtidigt som jag stönar, vilket gör dig galen.
Du försöker sätta dig upp igen, och jag låter dig komma fram och slicka lite på mina bröst, du smeker dina händer över dem, tar ett hårdare tag och biter lite.
Jag stönar till, och buttar ner dig i soffan igen...
Sakta ställer jag mig upp, för att kunna ta av mig byxorna.. Jag knäpper upp och sakta glider dom ner.. Innan du vet ordet av det så sitter jag gränsle över dig.. Och nääästan så att din kuk kommer åt min fitta... Jag smeker mig själv lite.. Tar tag i din ena hand, slickar lite på dina fingrar och sakta för jag inte dem i min redan våta fitta....
Medans du pullar mig, nu mer intensivt stönar jag högt.
Biter mig själv i läppen för att tänka lite på grannarna.
Jag smeker mina bröst, klämmer lite i mina vårtor och är så kåt och våt... Sakta tar jag ut dina fingrar ur min fitta, slickar på dem och sedan kysser dig. Jag sätter mig ner lite till för att sakta leka din kuk in i min våta trånga fitta..
Leker lite med din kuk alldeles i öppningen innan jag helt sätter mig ner... Rider dig sakta.. Vill känna hur din kuk bultar i mig...
Du sätter dig upp lite.. Tar tag i mitt hår och drar mitt huve bakåt för att kunna knulla mig hårdare.. Jag rider dig snabbare, mer intensivt..
Ser och hör på dig hur nära du e att komma... Jag viskar i ditt öra att jag vill suga dig när du kommer.. Jag rider dig hårdare.. Jag känner hur det verkligen bultar i din kuk. Och att du bara vill spruta i min mun...
Du släpper taget om mitt hår. Och ber mig suga dig.
Jag suger och runkar dig.. Samtidigt som du pullar mig till orgasm. Och precis när de går för mig.. Får jag känna hur du exploderar i min mun. Hör hur skönt du stönar. Dock slutar jag inte suga dig.. Utan suger dig tills jag svalt hela din sats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0