Barrundan

"Jag måste verkligen göra något åt detta" tänkte jag och tog mod till mig och viskade (så som man kan viska på en nattklubb) till henne "Ska du med och köpa en öl till?" Hon nickade och jag hörde att hon sa till sin väninna "Passa platsen, jag köper oss varsin öl". Jag sa detsamma till min killkompis.

Väl ute, sa vi inte mycket. Bara gick mot toaletterna. Låste in oss och började hångla. Hon var allvarlig och riktigt kåt. Det syntes på henne. Hon skalv och händerna darrade i intesitet. Hennes händer letade sig till mina bröst men väldigt snabbt vidare till min fitta som nu var riktigt våt. Jag stönade till när hon lade hennes hand på mina trosor under kjolen, och kramade fittan. "Du är skönt våt" sa hon. "Jag vill slicka dig, får jag det?"

"Äntligen", tänkte jag. "Ja, snälla gör det, slicka mig" svarade jag och hon gick snabbt ner på knä, och drog med sig mina trosor. Jag stod fortfarande upp och hon gick under min kjol och jag kände hennes fingrar sära på mina blygdläppar och hon började kyssa mitt kön. Först försiktigt, sedan började hon suga på min klitoris och det var så underbart så jag var tvungen att hindra henne för att inte komma för snabbt. Då stoppade hon in två fingrar i mig och började knulla mig, samtidigt som hon lekte med tungan. Det blev för mycket och jag kom i en otrolig fontänorgasm. Kunde inte hålla tillbaka ett högt stön. Tjejen visste hur man stimulerar g-punkten på rätt sätt. Golvet var blött och mina ben bar mig knappt.

"Knulla mig" bad hon efter jag hämtat mig. "Knulla mig bakifrån" Hon ställde sig med rumpan mot mig och putade med sin enormt sexiga stjärt som nu var bar. Jag ställde mig på knä nedanför henne och stoppade in ett par fingrar och började knulla henne. "ÅÅÅÅH" gnydde hon, hon smekte sig samtidigt. "Slicka mig och knulla mig" bad hon och vände sig om. Här var det bara att följa med. Jag borrade in mitt ansikte i hennes fitta som smakade varmt och härligt. Samtidigt som jag knullade henne intensivt med mina fingrar. Hon lutade sig bakåt mot skötbordet och stönade "mmmmm.....så skönt....mer....sluta inte.....snart....snart.....sluta inte....knulla mig...jag kommer snart!!!" kved hon och jag märkte att benen började darra på henne. Ett tydligt tecken på att hon var nära. "SSSHHHIIIIIT" Skrek hon och hennes orgasm pulserade över mina fingrar och saften från henne skvätte på mitt ansikte där jag låg och sög hennes klitta.

Tre minuter senare går två nyknullade tjejer ut från toan för att köpa fyra välförtjänta öl i baren. Och med varsin godtagbar ursäkt till våra sällskap.

två tjejer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0