Jag har i mitt liv:


(x) Rökt.
( ) Snusat.
(x)Knarkat.
( ) Stulit en bil.
(x) Hånglat med samma kön.
(x) Varit kär.
(x) Snattat.
(x) Blivit tagen av polisen
(x) Skolkat.
(x) Varit utomlands.
( ) Flugit flygplan.
(x) Gått vilse.
(x) Varit nära på att dö.
(x) velat dö
(x) Gråtit dig till sömns.
(x) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra.
(x) Skrattat så mycket att jag börja gråta
(x) Förlorat någon nära.
(x) Dansat i regn.
(x) Gjort ett sugmärke.
(x) Genomgått en operation.
(x) Sett en del av mig själv brinna.
(x) Somnat i skolan/på jobbet.
(x) Använt ett falskt ID.
( ) Varit med om jordbävning.
(x) Rört en orm.
(x) Blivit bestulen.
(x) Blivit missförstådd.
(x ) Blivit påhoppad
(x) Varit i en bilolycka.
(x) Varit vittne till ett brott.
(x) Fått en önskan inslagen.
(x) Suttit på ett tak.
(x) Skrikit så att jag inte fått luft.
(x) Pratat i telefon i mer än 4 timmar.
(X) Stannat uppe hela natten.
( ) Inte duschat på en vecka.
(x) Blivit puttad i en pool med kläderna på.
(x) Brutit någon kroppsdel.
(x) Sovit naken.
(x) Tatuerat mig
(x)Piercat mig på annat ställe än öronen
Tidsfördriv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0