Sex uppdatering

Suttigt och tänkt lite idag och hakade upp mig på en sak. Och det var:
Jag är bra i sängen.

Jag har legat med många men det är inte för status utan det är för att få variation.. hursom.
Jag är fan bra i sängen, jag har fått alla killar jag harit med i sängen och njuta, mer eller mindre, men aldrig haft ett klagomål iaf. ALDRIG nånsin, inte ens när killarna gör slut eller börjar hatar mig och snackar skit om mig så säger dom aldrig att jag har varit dålig i sängen. Aldrig hört skitsnack eller rykten som säger att jag är dålig i sängen, tvärt om, får fråger hela tiden om jag är så bra som dom andra sänger. :s

Men det är ju kul:D

Jag är ju ganka öppen när det gäller sex, jag skryter inte, men om någon frågar så svarar jag alltid ärligt. Om någon tar illa upp av mina svar är det deras fel att dom lyssnade på mitt svar? Jag står för det jag säger.
Tillbaka till det med att jag är öppen om sex.. det jag gillar innom sex är jävligt mycket. Jag älskar att testa nya grejjer, men min gräns går nog vid scart-sex eller liknade. Det vill jag inte testa..
Men annars så älskar jag vagnialt sex, analsex, oralsex (dock inte så van och bekväm med att få oralsex men älskar att ge). Sen gillar jag strypsex, bli dragen i håret, hardcore, analsex, DP, wetsex, lesbiskt, gruppsex, orgi m.m. Med andra ord gillar jag det määsta :).

Och storleken betyder inte mycket för mig, vist är det skönt med större, men eftersom jag är bisexuell så är jag ju van med att köra utan överhuvudtaget så size dosen't matter for me. ;)


Kommentarer
Postat av: T

mm..härlig läsning...:)

2011-03-08 @ 22:50:15
Postat av: T

mm...gillar vad jag läser..mycket..:)

2011-03-08 @ 22:52:21
Postat av: Anonym

Mmmmmm varje mans dröm ;)



Puss på musen ;)

2011-03-08 @ 23:55:21
Postat av: hallonsmulan

Underbart att ni gillar det :)

2011-03-09 @ 03:39:30
URL: http://fyrafyrfyra.blogg.se/
Postat av: T

mm....:)...skulle man gärna uppleva..:)



2011-03-09 @ 10:28:07
Postat av: Hallonsmulan

haha okej, tyvärr bara en som får uppleva't :)

2011-03-09 @ 23:11:11
URL: http://fyrafyrafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0