Fredrik Johansson, 1990-05-23

jag kommer ihåg det så väl, helgen innan hade vi varit på Gröna Lund med Tarzan och pitbull. Vi kom hem och du sov hos mig på lördag kväll till söndagen, sen åkte du hem på dagen när jag behövde dig som mäst, du svek mig i vid det tillfället där du hade lovat att alltid finnas för mig. Dagarna gick och du sa att du jobbade men igentligen var du med dina kompisar och hade roligt medans du lät mig sitta hemma och må dåligt. Du svarade inte på mina sms eller nånting. Sen på onsdagen satt jag vid datan och kollade facebook på morgonen, jag var nervös för jag skulle ner och pierca tungan om en timme, klockan 10:47 skickar du ett medelande, jag kännde direkt att det inte var okej. Jag öppnade det och där stog det. Du gjorde slut med mig. Du skrev det så brutalt och oväntat att tårarna bara forsade ner för kinderna.
"Jag vill inte mer!! Ring inte mig!!"
Dom orden.. jag har aldrig blivigt mer sårad av någon. Det gör fortfarande ont när jag tänker på det. Och nu när jag gett dig en chans till tror du att jag bara ska acceptera det faktum att du "gjorde ett misstag", och även om det är så du säger att du gjorde ett misstag och att du har tänk på mig hela tiden när du inte varit med mig så har du ändå sårat mig så GRYMT mycket att jag kan inte se dig i ögona ibland. Jag gav upp mitt allt för att få vara med dig och du bara förstörde allt!! Sen tror du att allt kommer vara okej!? INGET kommer bli som förut.
Jag var dum och ta tillbaka dig för nu kan jag aldrig lämna dig och om du lämnar mig går min värld under, finns inget o göra, jag vill vara emd dig en evighet, men sen kom jag på att du kanske gör samma sak igen och då finns inte jag mer. Jag älskar dig mer än vad jag älskat någon och kan du inte inse det kan jag inte göra så mycket.

När du ringde mig efter tarzan hämtade dina grejer, det samtalet kommer jag aldrig glömma. Du sa att allt var en ljögn, du hade aldrig älskat mig, du skrek det rakt ut. Du har aldrig ens sagt att du ångrat dig när du sa så. Men du kommer väll inte ihåg, som allt annat!! DET VISAR JU VERKLIGEN HUR MYCKET JAG BETYDDE OM DU INTE ENS MINNS NÅNTING!!! Jag minns allt men jag vill inte minnas.. Jag vet inte vad jag ska göra. Men jag älskar
Du har snackat så jävla mycket skit om mig!! varför det!? Det du sagt måste du ju tycka stämmer annars hade väl aldrig du sagt det till alla?!?!?!. Men varför kom du då tillbaka med svansen mellan bena?!. jag ångrar att jag knullade dig när du var ihop med annie, jag ÅNGRAR MIG!! Jag trode jag var den ända du var med när du var med annie, du snackade om att du ville ha mig tillbaka o blah blah, men sen när jag såg dina sms med Sara Granqvist så kännde det som du var otrogem mot mig med, sen fick jag veta att du varit med både henne o Matilda Berhardsson när var med Annie Norin, samtidigt som du sa att du att vi skulel bli ihop, känndes PRECIS som du var otrogen mot mig med, och då vet jag inte varför jag fortsatte älska dig, jag ville se oss tillsammans igen så ENORMT mycket att jag såg inte alla nackdelar..

Men trots allt det här och allt som kommer hända, älskar jag dig Fredrik.  Vet inte varför, men jag gör det. Jag älskar dig lika mycket som du älskar mig. Men om ditt hjärta vill tillhöra någon annan kan jag inte göra annat än att låta dig gå..

Stjärnan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0