♥ Jag och min pojkvän!


Hur länge har ni varit tillsammans?
Sen 1 Feb ( Andra gången )

Vad har han för ögonfärg?

Hasselnötsbruna

Älskar du honom?

Ja det gör jag :)

Älskar han dig?
Det säger han iaf att han gör

Vem sa jag älskar dig först?

Han :)

Hur träffades ni?

Via facebook

Hur långt är det mellan er?
 
Fröslunda - Slagsta 

Vad brukar ni göra?

Allt typ

Bråkar ni ofta?

Ganska (?)

När var senaste gången du skrek på honom?

Ett tag sen nu

När var senaste gången han skrek på dig?

För någon helg sen

Har ni bråkat någongång så du har börjat gråta?

Varje gång

Vem vinner era brottningsmatcher?

Jag så klart:D

Vad är hans favoritgodis?

Det med mäst socker? ;) nä men typ gummigrejjer

Hur bra känner han dig?

Ganska bra

Brukar ni skratta tillsammans?

HAHAHAHAH ja :)

När var senaste gången ni skratta tillsammans?

Nyligen (A).

Är han rolig?

Jag tar priset ändå ;).

Hur är erat sexliv?
Bäst! Gillar bägge SM ;).

När hade ni senast sex?
 
Lördags, :(
 
Är det svårt att få honom att bli kåt?
Hahahaha nejda, han blir kåt så fort han ser mig ;)

Har han svårt för att få dig att bli kåt?
Nej -.-

Hur många gånger har ni haft sex den här veckan?
Ingen änn :(

Vad är det mysigaste minnet ni har tillsammans?

Grönan typ?

Har ni firat alla hjärtans dag tillsammans?

nej det tror jag inte ?

Firat någon födelsedag tillsammans?

nepp

Vilket datum fyller han år?

23 maj :)

Vad är det bästa med honom?

Att han står ut med mig ( Hitills ), att han älskar mig för den jag är.
 
Vad tror du han tycker är jobbigast med dig?

Mina sjukdommar :(

Hur länge hade ni känt varandra innan första pussen?

oj, 1-2 dagar?

Har ni någon låt som är eran speciella?
Minns varje stund - Johan Badh ( tror jag den heter )

Saknar du honom just nu? (Om du inte är med honom vill säga)
 
Han sitter 2 meter ifrånmen saknar hans kramar:(

Röker ni?

inte han, men jag

Snusar ni?

Han håller på att sluta

Håller ni varandra i handen när ni går på stan?

Ja om jag inte är för aktiv xD

Kysser/pussar ni varandra framför era vänner/föräldrar/släktingar?

Jaa:)

Säger ni att ni älskar varandra framför andra?

Ohja, det gör vi :D

Vem är bäst på att sjunga av er två?

öhm han xD

Vem lagar bäst mat?

Han :)

Hur sover ni när ni sover under samma tak?
Nån gång i veckan :)

Håller ni om varann när ni sover?
Ja, jag håller om han :)

Är det något som du tycker saknas/du vill att han ska göra på dig när ni sover tillsammans?
njae, nä :)

Är han mysig?
När han orkar ;)

Duschar/badar ni tillsammans?

Ibland :)

Brukar du få sitta i hans knä?

njae, brukar vara en hård sak ivägen så ;)

Ska ni förlova er?
Det vet jag inte

Ska ni gifta er?
Inte på länge

Ska ni ha barn?
Jag ska iaf :)

Kommer ni vara tillsammans föralltid?
Kan bara hoppas på det bästa den här gången

Sista frågan, frågan som redan är ställd en gång, älskar du honom?
 
ja, han är min



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0