gammal inlägg

jag orkar fan inte. Jag vill ha en kille med fläckfri bakrund, vet att det inte går.
Hatar att killar säger att nej dom har bara haft sex med 5 st och att han typ bara har sex om han har förhållande. Fuck that!!  alla vet att killarn ljuger om sånt skit! antligen ljuger dom om att dom haft sex med 100000 st tjejer. eller att dom bara har sex med den han älskar mäst och sånt blah blah. Varför inte acceptera sig själv!? jävla idioter! Ogillar starkt när killar säger att dom inte vill ha sex med någon under 15, men har det ändå. Inget fel tycker jag om man har sex som minderårig, har själv haft det, ingen skillad.. men ljug gör mig så förbannad! och om tjejen är självmordsbenägen och nyss lämnat ett förhållande där hon hade ett helvete med misshandel och våldtäckter, tycker jag då faaan inte ens att hennes nya ska ens LÅSSAS slå henne. det triggar bara upp en massa saker!
tjejer är väldigt "ömtåliga" och man kan inte tro att allt läks på en gång. Det tar ENORMT lång tid för det minsta sak. Även om hon säger att hon förlåter dig ovh att allt är okej, så är det inte det!! du kanske kollar in i hennes ögon och ser att hon säger sanning, TYCKER DU JA! tjejer är mästare på ljuga och kan ha många ansikten. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0