Hummi

som dom flesta vet får man inte säga meningen -"Jag kommer alltid att älska dig"  till mig eftersom det bara är ljug eller så sårar det bara.
Jag har tillåtigt 2 st säga det eftersom jag vet att dom alltid kommer älska mig. En av dom är kristian för han älskar mig mest, men han lär man aldrig se igen förutom när jag dör. Btw, du är saknad här på jorden Kristian :/ .. Hursom, jag har bara sagt det meningen till 1 person innan och det är kristian. Men nu känner jag att det finns en till jag alltid kommer att älska på det sättet.

Det är han jag är med nu. Jag älskar värkligen han och kommer alltid och göra. Känns samtidigt jobbigt att känna så pga K, men jag ska försöka bearbeta detta, Jag har aldrig varigt med om något sånt här förut, vet inte hur jag ska göra. Hatar att vara "hjälplös" eftersom ingen kan säga åt mig vad jag ska göra eller hur jag sak bearbeta det.
Jag är jag och jag arbetar på mitt sätt och det finns inte en jävel som gör på samma sätt som jag så ingen FÅR säga vad jag ska göra, ge råd vist och kolla med förslag får alla göra men inte mer än så..
Men nu vet jag.

Fredrik Johansson .- jag kommer alltid älska dig".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0