x2 dröm



det var en fest, typ din födelsedagsfest. Du bor där kvicksunds skola ligger. Du har din typ middag med alla ifrån devils och ni tar det lungt, ganska likt en tebjudning. Jag har varigt och köpt något vet dock inte vad jag köpt. Jag ska ta bussen men jag ser din bil stå på torget i Rissne, Stockholm och jag vet att du är hemma hos dej i kvicksund. Så jag hoppar in i bilden och fasten jag är 16 och inte har körkort eller vet hur man kör, så kör jag ut på vägen och är nära på att förstöra hela din bil måånga ggr på vägen. Men sen parkerar jag den när jag kommer fram, och går in till dig. Du har en väldigt snygg bil, en svart porche, nyaste bilen i stan. När jag kommer in säger du hej och jag tar av mig jackan och skorna, går in i köket (hälsar på alla andra på vägen till köket med en nigning). Jag blir lite sviken på att du har missat en fläck på diskbänken och blir sur över det. Jag som hade gjort så fint. Du skulle hålla rent! Sen går jag ut till er som sitter i ditt gammeldaxa biblotek, jag sätter mej på armstödjet på fotöljen du sitter i. Du fortsätter prata om något, minns inte vad. Sen öppnar du paketen. Och sen frågar du hur jag han fixa min present (vet fortfarnade inte vad det är du fick). Då svarar jag "jag tog din bil, den står på parkeringen, och inte ett tack får man.. " du svarar "men min  bil är ju tasig.." jag får dåligt självförtroende och säger "hurdå?" du svarar "ljuden funkar inte. inte baslådan heller. då kan jag inte köra :(". Jag pustar ut för att sen vakna och insee att allt det jag nyss skrivigt var en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0