Tungpiercing




Till er alla .. okunniga.. som säger till personer med RIKTIGA tungpiercingar att deras är fejk bara för att den sitter lång bak.

Vad är problemet med att ha tungpiercingen långt bak? min sitter perfekt i min käft fasten den sitter långt bak. Kan man pierca vid halsmandlarna så kan man förihelvete ha tungpiercingen mitt på tungan eller iaf långt bak?!
Blir så trött på er som skiver sånt. Här har ni iaf ett bevis på att MIN sitter längre bak än såkallat "normal" men det är även bra eftersom jag ska ha 2 st i käften..

SO LONG SUCKERS!!

Kommentarer
Postat av: Msilverplats

Är ju bättre med tanke på att det blir lättare att bita på den ju längre fram den är?

2012-06-01 @ 20:18:17
URL: http://msilverplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0