plus minus noll

"Ameen vadå, litar du inte på mej eller? accepterar hon inte ett nej så skickar jag ut henne" -

Nej, jag litar inte på någon längre. Vet att man säger "jo jag litar på dig, men..." och så säger man ngt. Jag säger bara förlåt J, men jag kan inte lita på ngn, inte bara dig. Gillar dig, mer än förut, men jag vet inte vad jag vill göra. Alla säger att du är player och utnyttjar tjejer och jag vet inte om du kommer göra ngt och det är inte det att jag är svartsjuk, men det är just hon. Inte hon bara, snälla. Orkar inte med henne en gång till.

Nu ska jag väll ta mitt jävla nattcigg och min JÄVLA medicin. usch. vill inte överdosa. eller?


btw, svart underhår


Kommentarer
Postat av: lina

såå sööt bild :))

2010-12-27 @ 19:15:45
URL: http://liiinniiss.blogg.se/
Postat av: Hallonsmulan

tack desamma lina <3 :)

2011-01-02 @ 19:08:35
URL: http://fyrafyrafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0