Micke, simläraren.

   -Vad väntar du på? frågade jag och började smeka mina bröst..
Micke visste vad jag menade. Jag ville knulla. Och det ville Micke också!
Han drog av sig sina byxor och sin tröja.
   -Du ska få vad du vill ha, sa han och låste dörren.
Jag tittade nöjt på honom.
Sen började jag runka av hans kuk långsamt och började suga.
Micke njöt och stönade
Sen ställde jag mig på alla fyra tog  sakta av mina string trosor retsamt och svankade framför Micke. 
Han blev som galen och började snabbt slicka min fitta bakifrån. Jag började stöna lite lätt och då tog Micke i hårdare me tungan och efter ett tag tog ett han fram sin kuk och smekte den mot min fitta som var plaskvåt.
Han tryckte in den i slidan och tog några djupa men långsamma tag.
   -Åh! Knulla mig, hårt! sa jag och Micke började stöta in hårdare och snabbare. Han körde hårdare och hårdare tills han stöna till högt och jag kännde hur han sprutade i mej, en rejäl sats. MUMS

Kommentarer
Postat av: Ivervanessa

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2011-02-25 @ 16:41:11
URL: http://ivervanessa.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0