Age play



Vi körde hem till mig där vi fortsatte att snacka och nu pumpade mitt hjärta. Hon böjde sig fram och kysste mig jag kysste tillbaka. Väldigt snabbt så hade hennes hand letade ner sig till mitt skrev där hon började öppna mina byxor. Hon nästan slet av mig byxorna och min kuk hade stått sen länge så hon började suga.
Detta är det bästa med äldre kvinnor de vet verkligen hur man suger. Hon slutade suga precis innan jag kom, bar upp henne i min famn och bar in henne i sovrummet där jag tog av hennes byxor.
Jag la mig ovanpå henne och började kyssa henne, kysste mig sakta neråt tills jag kom till hennes fitta där kysste jag snabbt klitoris sen snabbt ner till låren detta gjorde Marie helt galen och hon började slita i mitt hår och stöna jag kysste mig upp mot fittan som jag började slicka hon smakade riktigt gott så jag fortsatte ett tag. Snart så började hon trycka mitt huvud neråt kunde bara ta detta på ett sätt så börja de jobba mig ner mot hennes anus.
Började slicka hennes anus och tungknullade henne hon började vrida sig och stönade att hon skulle komma och då tryckte jag upp 2 fingrar i fittan på henne och hon bara skrek. När hon lugnat ner sig så vände jag henne om och började sakta knulla henne med långa drag. Hennes anus var redan så blött så började penetrera hennes anus.
Jag körde ut kuken och med kraft körde jag den i botten på henne. Upprepade detta 10 ggr och hon kom än en gång. Hon bara skakade på huvudet sa någonting om hennes man och att hon inte klarade mer.
Jag bara log och sa att hon skulle suga mig det gjorde hon mer än gärna och hon ställde sig på knä och sög.
Jag tog tag om hennes huvud och började munknulla henne. Salivet rann och hon tittade på mig med sina mörka ögon. Jag sa att jag snart skulle komma och hon ökade tempot snart så kände jag att det va väldigt nere och jag sprutade rätt ner i hennes hals. Körde ner kuken en gång till och svalde mer än gärna.Vi låg där en stund sen sa hon att hon skulle hem till sin familj hon skulle ju faktiskt bra ut och köpa lite färg.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

du som skriver dom ? :)

2010-12-21 @ 15:08:16
Postat av: Hallonsmulan

vissa skriver jag helt, annars tar jag en text men ändrar den till lite mer av min stil :)

2010-12-23 @ 15:45:44
URL: http://fyrafyrafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0