Outrun My gun

http://open.spotify.com/track/1hVttPDpchiIvQIpQBeRCy

De brukade vara vi mot allt, nu finns du inte kvar och jag vill inte att de är sanningen. Du var min bästa vän och första kärlek. Känns som det bara var igår som vi satt vid midgård och gungade och du kysste mig för första gången. Inte slutat älska dig, och kommer aldrig sluta göra det heller. Mår så dåligt utan dig, vill inte fortsätta utan dig igentligen, men de är snart 6 år sen, borde komma över de snart. Men jag kommer aldrig göra det, minns när din mamma berättade allt precis som om de nyss hände, mår fortfarande lika dåligt. Tänker på dig varje dag och natt, drömmarna börjar komma tillbaka och jag orkar inte .. Saknar dig. Rip 1992-2006.


All the other kids with the pumped up kicks you'd better run, better run, faster than my bullet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0