Lovely desire

Jag lägger mig i min säng, drunknar i tankar om dig, somnar med ett leende på min läppar.
Drömmer om dig, du är alltid i mina tankar, du får mig att känna mig speciell.
Du är vacker som en blomma, Doftar otroligt ljuvligt, i Dina ögon kan inte ens en ängel rädda sig själv ifrån att drunkna..

Att höra dig prata är som ljuvlig sång, bara av att se dig blir jag helt varm i kroppen.
Du har något magiskt i din beröring, för jag kommer till ett paradis varje gång du rör mig.
Du är min dröm, Du är min skatt jag letat efter, Du har nyckeln till mitt hjärta.
Du är solen i min värld, du värmer mig när jag fryser, du lyser upp min värld.

Alla himmelens stjärnor kan inte ens mätas med din skönhet, Du är som världens vackraste kille.
Du får mig glömma alla mina problem, Du är en gudinna. I mina ögon är du perfekt

Du perfekt, helt magisk
Och de va vi förut. Hatar mig själv för att jag har förlorat dig för evigt. Jag sårade dig och du förtjänar så mycket bättre. Men kommer alltid älska dig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0