Till dig min älskade Mikael

Det du gör för mig är mer än vad som kan skrivas i ord och hur jag än gör och hur jag än vrider på meningar eller synonymer så räcker dom inte till. Du är större än ord, mycket starkare än ord. Vad finns då när orden inte räcker till? Jag vill säga tid.
Vill säga att hur vi tillbringar tiden tillsammans är inte så viktigt för mig egentligen, så länge jag får vara i närheten av dig.

Jag är inte så enkel att leva med och jag är duktig på att gräva mina egna fallgropar att falla ner i. Oftast ser jag dom själv men ibland behöver jag din hjälp att inte falla ner i någon lömsk grop. Ta tag i min arm och gör mig uppmärksam på var jag är på väg, eftersom mitt dagdrömmande kan göra mig blind för det som finns framför mig.

Mikael Ekholm. Jag vet att du inte läser det här men vill bara få det här ur mig men inte terrorisera din telefon. Hoppas du förstår att jag är villig och göra vad som helst för dig.. du och jag klarar det här. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0