Andra lever starka och dugliga liv Anades ...

Andra lever starka och dugliga liv Anades lyckad med sina äktenskap Andra är alltid framgångsrika Andra har stark kontakt med verkligheten Andra kan alltid lösa sina problem Andra har det alltid bättre Ingen har såna problem som jag Ingen är så oduglig som jag Ingen trasslar till sitt liv som jag Ingen misslyckas så ofta som jag gör Ingen är så hjälplös som jag För mig är du en av de andra För dig är jag en av andra. Låt oss alltså se in i varandras ansikten.


Kommentarer
Postat av: Sarah Gabrielsson

Anmäl dig till dagens blogg och ta del av mina 2000 läsare per dag om du vill :)

2011-10-10 @ 12:10:36
URL: http://fashionpunsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0