Frågor


Favoritfilm/program?
Criminal minds, Karatefylla,

Har du bra självförtroende?

Skulle vilja ha bättre

Är du nöjd med din hårfärg?

Nej, vill ha vitare och slingor

Är du nöjd med din kropp?

Nej det är jag inte,

vad skulle du aldrig klara dig utan?

Min mobil, familj o vänner och gurka



Vad är din favorit glass?
Päronsplit

Favoritgodis?
Chooklad

Röker du?

Feströker

Godis eller chips?
Godis

Tycker du om kaffe ?

Bara i chokladbollar

Favoritmat?
Taco

Vad äter du inte för mat?

Fisk och lever.

Vad tycker du inte om för frukt/grönsaker ?

Äter de mästa

Vilken dricka tycker du inte om ?

Trocadero



vill du ha barn ?

Ja de vill jag,

Framtidsvisioner? (om vi räknar tio år)

Stort hus, med pool och fin trädgård, eller lägenhet i yttre Stockholm. Barn och hund.

Hur många barn vill du ha ?

4st

Pojke eller flicka ?

Spelar ingen roll ,

Drömresmål?

USA



Exakt hur länge har du och din pojkvän varit tillsammans?
4 månader

Har du nån kille?
Ja, han heter Mikael Ekholm.

Vad är det bästa du vet med din pojkvän?
Han är speciell på ett väldigt bra sätt.

Hur ofta brukar du och din pojkvän vara?
Varje dag efersom vi är sambos.

Hur träffades ni, berätta exakt?

När mitt ex Fredde gjorde slut på tisdagen så ringde jag en en kompis till mig, Danne, och grät ut. Vi la på sen så somnade jag och när jag vaknade hade jag fått sms ifrån ett okänt nummer. Jag smsade och frågade vem h*n var och då fick jag till svar "Micke, jag är kompis med danne, fick numret ifrån han!:),"
Hursomhälst.. Vi började smsa och jag berättade att jag nyligen blivit dumpad och han dränkte mig i gulliga och uppmuntrande ord. På onsdagen  så bjöd han med mig på Power Meet 2011, men jag var livrädd för jag skulle först åka upp till Stockholm, och där skulle han hämta mig. Jag trode han skulle lura mig eller sånt. Men jag gav det en chans och åkte upp på torsdagen. Vi åkte till hans jobb och fixade Novan med Danne och hans blivande tjej. Sen åkte jag o micke till honom och käkade med hans familj, resten av dagen så spenderade vi på han rum.
På fredagen så åkte micke till jobbet och jag gick till hans föräldrar. Satt med lillasystern och farmodern och pratade om micke när han var liten. Hehe.
Sen åkte vi till powermeet och hade det kul med några till, sen så åkte jag hem på söndagen. Vi fortsatte prata och vipss kom vi till punkten Känslor och han ville veta hur jag kände för han osv. Så jag svarade ärligt att jag gillade honom och han gillade mig, pratade lite mer sen bestämder vi för att satsa även fast det är 13 mil imellan oss..
4 månader senare så bor vi ihop. Går självklart varandra på nerverna men det är så udnerbart att ha den man älskar under samma tak som en själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0