onsdag kväll

Jag saknar inte viktor som person, men jag saknar det jag och han hade, jag har aldrig haft ett sånt förhållande förut. Det var verkligen seriöst, om man borträknar alla våldtäkter, misshandeln, otrogenheten. Men allt det andra, just det vill jag ha igen.


Fredrik johansson!
Men jag är livrädd att ha ett så seriöst förhållande igen, kommer ta låång tid innan jag kommer bli super seriöst igen. Min kille hatar mig för det och jag vet att han gör det när han läser det här, men fredrik, du måste förstå.. jag orkar inte ett failat förhållande.. vist är vi seriösa, men förlovningen och allt det där får vänta ett tag till.. och vist kan jag prata hela tiden om att jag vill ha barn och sånt, men det är prat mäst.. KLART vill jag ha barn meen inte just nu. Jag älskar dig fredrik johansson, det vet du iaf. och där är jag så seriös det bara går att bli!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0