Frågor om den blivande partnern

Random
Vad har © för ögonfärg? Blåa
Vad har © för personnummer? 900523-****
Vad vill © göra om 5 år? ha familj och jobb, förhoppningvis bondgård med mig
Vad tycker © är godast — fisk, kött eller grönsaker? bra fråga, kött tror jag :)
Vill © ha överdelen eller underdelen av frukostfrallan? bägge ;)
Vilket TV-program tvingar du dig till att titta på för © skull? cops, men han får lida han med :)
Vad har © för dåliga sidor? mjae dålig och dåligt, mindre bra är väll att förklara
Vilken är © tuffaste skiva? egen bränd blandning
Vilken är © sämsta skiva som spelas regelbundet? brandman låten typ ? xD
Är © rädd för något? Att vara utan flickvän
Vad skulle du önska för © skull? att han får jobb just nu.
Hur många gånger i sitt liv har © flyttat? ehm det vet jag inte, räknas att byta rum?
Vilka av © favoritgrejer kan du räkna upp? bil, kolla på film, vapen och godis
Hur luktar © andedräkt på morgonen? inget (:
Finns det någon person som © beundrar? joda, finns det säkert xD
Varför vill © vara ihop med dig? han älskar mig såklart.

Jobbiga frågor
Köper du presenter för att få något i utbyte, t.ex. städning? haha nej :P
Har du en naturlig relation till sprit/fotboll/träning? ehm, ja
Vem är det som bestämmer vilka skivor som spelas i stereon? jag eller tarzan ? xD
Har ni ett fantastiskt och himlastormade sexliv? när jag blir frisk ja xD
Om © är ute med kompisarna och inte ringer, varför blir du arg? nej varför ska jag bli det?
Vad får du för gensvar av © om du tycker synd om dig själv? tröst och en "allt-löser-sig-kram"
Ser du till att toastol och handfat är rena efter dig? Inte handfatet på min våning :P
Vem städar under sophinken? ingen av oss
Vem byter vinterdäck? han:P
Tror du att ni kommer att falla in i traditionella könsroller efter att ni har fått barn, av typen att kvinnan lagar mat och mannen gör karriär? Aldrig i livet!
Hur bär ni er åt för att det ska bli rättvist er emellan? gör likadant bägge två?
Om © och du hamnar i konflikt — pratar du då först om detta med  honom/henne eller med andra? mjo alltid
Vilken typ av information om © skulle du aldrig lämna ut till andra? personnumer, mobil nummer, hemligheter
Vad tror du © skulle göra om du tappade mobiltelefonen i sjön? Garva ihjäl sig..
Om © kompisar ringer på dörren mitt i natten — Jag/han öppnar och frågar vad dom vill
Om dina vänner oväntat ringer på dörren och vill få med dig ut — kommer © acceptera detta? Beror på vilka tror jag.
Hur tror du att du och © kommer se ut när ni blir gamla? Värsta fjortisarna, nejmen fina :)
Vilka är dina svärföräldrars sämsta sidor? Inte hittat ngn xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0