fråger


Ditt utseende:
Hårfärg ? - Typ blond med utväxt
Längd ? - 160.5 cm
Skostorlek ? - Typ 38.5
Ålder ? - 1994, räkna själv

Kärlek:
Har du kille just nu
 ? - Japp
Gillar du någon ? - ja
Vem ? - min kille, fredrik

Tillåter du din kille röra vid dig ? -  jada :)
Överallt ? - klart?
Har du haft sex ? -  jaa
Hur många har du haft sex med ? - ligger på runt 150+ nu, slutat räknat

Smak & stil:
Vad har du på dig ? -
 fredriks tröja
Hur ser dina trosor ut ? - har inga på mig
Har du någon bh ? - på golvet ligger den
Hur ser den ut just nu ? - röd med spets och hjärtan
Hur beskriver du en fjortis ? - Horfittunge som inte överlever en sekund med mig..
Hur beskriver du en pluggis ? - Någon som pluggar?
Har du bytt stil någon gång ? - Jo det kan man ju säga
Vem är din förebild ? - mamma och dita von teese

Bad days:
Har du varit full ?
 - ja det har jag.
Har du haft sex på fyllan ? - Ja
Har du rökt ? - Ja
Har du snusat ? - nej
Har du gjort något olagligt ? - Ja det har jag
Har du slagit någon ner till marken ? - inget jag ångrar

Yes/No:
Är du allergisk mot något ?
 - typ allt. heh
Tror du på gud ? - nä,
Har du en bästis ? - näae typ
Är du vegitarian ? - Nej, inte längre
Är du olydig ? - omvänd psykoligi
Har du vart med om ett stort gräl ? - joda

Antingen eller:
Mjölk / saft ? - Saft
Ibumetin / alvedon ? - ibu
Katt / hund ? - hund
Cykla / gå ? - Cykla
Öl / vin ? - Viin
TokioHotel / Takida ? - TAKIDAHOTELA ;D
Monster / RedBull ? - Monster

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-09 @ 03:08:54
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0